Revamp 2012

Takkan tengok je? Like dulu sekali


stokrahsia.blogspot.com
powered by power merch


 Oleh kerana aku telah menamatkan pengajian degree dengan tipis-tipis dan sekarang ini akan menganggur sampai tak tahu bila, blog stok rahsia akan diupdate dengan jayanya (azam). Slow-slow kasi cun blog dan update barang-barang.

Minat aku lebih ke arah baju-baju band (used , new) dan jeans (selvedge, permintaan terkini used, new). So, aku akan lebih banyak update tentang bende-bende tu. Insyaallah kalau ade rezeki, alatan welding, perkakasan rumah, haiwan untuk dijual juga akan diupdate dalam blog ni (Jangan nak mengharap sangat).

Dan ya, aku juga ada buat servis untuk membeli barang-barang dari USA. Tak kira seluar ke, jeans, baju bajuan, seller tak dapat ship terus ke Malaysia bolehlah dibawa berbincang. Siapa kata money cant buy us happiness?


Pokemon aku tak jual. Payah sikit nak bela zaman sekarang ni.





Follow Stok Rahsia On Facebook. Just Click the Like Button Below

 
2012 Abandoned | Your Friendly Neighborhood Store 2012: Stok Rahsia , Oh Serius